понедељак, 30. јун 2014.

Svedočanstva korisnika

Sva svedočansta preuzeta iz navedenih videa
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...............................................
Imao sam 4 operacije srca, 5 elektrostimulatora, prošao sam sve što se medicine tiče. Počeo sam uzimati hemp jer ga je i moj otac
uzimao zbog raka, kojeg on više nema. Ovaj lek je „naletio“ i savršeno odigrao svoju ulogu. Pomaže mi da radim svoj posao ili ga
barem radim koliko-toliko sigurno, jer ste ipak nakon 4 operacije srca pomalo ograničeni. Doslovce mi je vratilo život bez boli.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..............................................
Patio sam od jake depresije već sa 27 godina, napada teskobe. Imao sam 3 ozlede kičme i kao posledicu konstantnu bol u leđima,
i tako godinama. Kada sam upotrebio ovaj lek nestala mi je bol u leđima, smanjio se broj paničnih napada, a kasnije kako sam nastavi
stanje mi se samo poboljšavalo.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...............................................
Imala sam ogroman mladež na ramenu koji je bio crne boje i čudnog izgleda. I nisam se previše zamarala njime. Pošto sam čula od
Ricka kako leči rak kože ili uklanja izrasline, odlučila sam staviti malo ulja na taj mladež da vidim što će biti. Stavila sam malo ulja i
mali flaster preko toga. Mazala sam prvo 3 dana, onda još 4 da bi nakon 2 nedelje potpuno nestao!
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...............................................
Imao sam rak kože…sada kažu da ga nemam. Uzastopce su me lečili i uz to „spalili“ nekoliko puta. Oni imaju drugačiji izraz, ali ja
kažem „spalili“. Od toga mi nije bilo bolje. Tako sam upoznao čoveka po imenu Ricky Simpson. Lice mi je naborano, ali ipak
nema većih rupa.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...............................................
Koristim hemp ulje za puno problema: migrenu, ciste na jajnicima, artritis, alergijske, hrkanje, slab želudac, proliv.
Izlečilo je sve moje zdravstvene teškoće.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...............................................
Doktori su mi dali 2 meseca života. Nisam imao ništa za izgubiti pa sam pitao Ricka kako to ulje radi. Hemoterapija i zračenje
doslovno ubije sve u vama. Ne daje vam šansu da živite. Hemp ulje je razlog zašto sam danas tu i vama govorim da hemp ulje deluje.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...................................................
14. decembra 2007 Jim LeBlanc je dobio rezultate svog poslednje CT-pretrage.
Kad sam išao po svoju CT-snimku naišao sam u hodniku na sestru i ona je bila šokirana kad me videla. Zažalio sam što nisam
imao fotoaparat da uslikam njeno lice. Vredilo bi hiljadu reči! Otišao sam po CT snimku. Nisam htio ići, ali ipak sam
otišao jer sam htio biti siguran. Znate ono, uvek imate tu neku malu sumnju u glavi. I rezultati su mi rekli da NEMAM VIŠE RAK!
I bio sam sretan!
Jim je sretan i kaže da se sada vratio svom poslu nakon što je pobedio težak rak koristeći ulje od konoplje.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...................................................
U januaru 2007. moj otac je došao živeti kod mene i moje žene jer se njegov rak nije dao izdržati, nije više mogao biti sam. Tada
je čovek imao vodu u oba plućna krila, nije više mogao ni hodati. Disanje mu se spustil na 70% i bio je na samrti.
Stavili smo ga na tretman uljem i unutar 3 meseca rak je potpuno nestao! A u međuvremenu mu se stanje samo poboljšavalo!
Čoveku je bilo bolje – svaki dan! Od trenutka kad je počeo uzimati ulje do kad je otišao na pregled u martu.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...................................................
Pogledajte kakav sam bio pre šest meseci. Bio sam gore – dole, gore – dole. Nisam imao energije, nisam imao ništa za raditi.
A sada želim živeti! ŽELIM ŽIVETI. Bog je postavio konoplju tu za nas, Zašto je ne koristimo? Zašto uskraćujemo to nekome tko će
spasiti nekome drugome život!?
Kad bi ljudi samo shvatili koliko im ovaj lek može pomoći, svet bi bio bolje mesto!
Ovo je čudesan lek. Ne možete to nikako zaobići.
Neću preterivati, ali dobar je, znate. Učini ono što treba. Deluje.
Jednostavno znam da ulje od konoplje deluje. Ne mogu objasniti. Ali deluje – to je sve što mogu reći. Znate to je kao…deluje!
Bog nas voli.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...................................................
Ja sam samo sretan što sam živ! Jer znate, doktori nisu mogli ništa. Rekli su – idi kući i umri – manje/više. Nisu rekli baš tako.
Ali rekli su da nema ništa što mogu učiniti za mene. Ja nisam stvarno hteo doći ovde, ali me moja žena prisilila da
dođem. Tako da jesam, i to je najbolji potez koji sam učinio u svom životu! Tada su se stvari promenile. Počeo sam jesti,
počeo sam se osećati bolje. Odšetao sam odavde s nadom koju nisam imao kad sam tek došao. Ali odšetao sam odavde i imao
svakakve nade. I molio se Bogu. I stvari su ispale dobro. Ulje od konoplje je jednostavno počelo delovati.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...................................................
Eliminiralo je bol dovoljno da mogu normalno funkcionirati. Bol koja mi je ostala je itekako u razinama koje se mogu tolerirati.
Mislim, sve nas nešto boli. Pogotovo kad ostarite. Ja imam 52 godine. Nisam više… Kao što reko
– imao sam samo 4 operacije srca! I to vas malo usporiti. Ali ne žalim se. Moj životni stil i što mogu uraditi sada – s tim sam
sretan koliko se može biti. Jer sam mislio da mi to nikad neće poći za rukom. Prije mnogo godina mi je medicinska struka rekla
da ću sediti u fotelji i gledati tv. Nikad nisam imao nikakve nuspojave. Nikakve probleme što se toga tiće. Iako izgleda kao da
ulje kontrolira moju težinu. Imao sam užasan problem u sticanju težine, gubljenju, sticanju. Sada moja  težina ostaje ista
celo vrijeme. I ne znam što je to . Mislim da jednostavno pomaže vašem telu da radi sa samim sobom.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..................................................
Oduvek sam znala da je marihuana lekovita. Znala sam da deluje kod glaukoma.
O, moje oči – moj glaukom. Bože, zaboravio sam na to! Da, glaukom – bio sam teški slučaj. Ne znam da li vi ljudi znate puno u
glaukomu. U svakom slučaju, to je pritisak u vašim očima. Jedno oko je palo na 14, a drugo na 16 sa 31-32. Osećam se mnogo
bolje. 10 puta bolje. Nemam više bolove, moje oči su se poboljšale i ponosan sam na svoje lice. Više nemam većih rupa na
njemu. Uglavnom osećam se mnogo bolje. Ne znam što bih učinio da nisam naletio na g. Simpsona. Možda ne bi danas sedio
u ovoj stolici.
Uzimam ga dvaput dnevno. Koristim ga ujutro i naveče. I od toga, kako reko– kap je sve što uzmem. I to je sve što vam
treba.